Тема лекції: «Пристусування і стійкість рослин до несприятливих факторів середовища».
На кафедрі біології в дистанційному режимі була проведена відкрита лекція з дисципліни «Фізіологія рослин» для студентів 2 курсу Тема лекції: «Пристусування і стійкість рослин до несприятливих факторів середовища».
Лектор: Розборська Лариса Василівна – завідувач кафедри, доцент.
Були присутні на лекції викладачі : Леонтюк Ірина Борисівна - к.с.-г.н., доцент, Парубок Маргарита Іванівна - к.б.н., доцент, Жиляк Іван Дмитрович - к.хім.н., доцент, Мамчур Тетяна Василівна - к.с.-г.н., доцент, та запрошений гість Григорчук Анатолій Павлович - к.б.н., аграрій, практит.
У нашому університеті існує традиція проведення відкритих лекцій та практичних занять. Особливістю відкритої лекції є те, що вона з одного боку є звичайною, черговою лекцією навчального процесу, яка націлена на студентів, а з іншого - є подією у професійній діяльності лектора та вимагає від нього спеціальної підготовки, щоб показати свою діяльність педагогічної майстерності. Під час висвітлення теми була представлена презентація з даного матеріалу, в якій було розкрито питання підвищення урожайності та її залежність від несприятливих факторів навкошнього середовища. Детально зупинилася на основних аспектах розвитку сільського господарства та виробництва в цілому. Дана лекція була цікавою та пізнавальною з використанням методів діалогу із студентами для здобуття необхідних знань та компетентностей в професійній діяльності фахівців.
По закінченню колеги на кафедрі обговорили та зазначали змістовність лекції (тема розкрита повністю), інформативність (у лекції міститься цікавий матеріал), зв'язок з практикою (показано практичне значення представленого матеріалу), емоційність (відчуття зацікавленості лектора та його особиста думка), контакт з аудиторією, доступність та темп викладення. Обговорення лекції засвідчив рівень кваліфікації та зацікавленість у вдосконаленні навчального процесу. Всім викладачам необхідно частіше відвідувати лекції своїх колег з метою підвищення свого професійного рівня.